Reklama na Facebooku

AComputer

  • copywriting
  • grafické práce
  • segmentace, filtrace a cílení zákazníků
  • minimální doporučený kredit 1 000 Kč
  • prodloužení / úprava kampaně 800 Kč
  • statistiky

Více informací

1 210 Kč s DPH

1 000 Kč bez DPH

Jistě znáte jednu z nejrychleji rostoucích sociální sítí, sdružující dnes již přes milion Čechů. Z pohledu marketérů je její oblíbenou součástí prostor pro placenou reklamu, tak zvané Facebook Ads.

    Prostřednictvím Facebook Ads můžete oslovit skutečně obrovskou masu lidí ve velmi krátké době.
    Můžete se zaměřit jen na určitou část publika a nasměrovat ji přesně tam, kam potřebujete.
Co je reklama na Facebooku

Facebook Ads jsou krátké inzeráty, které se vám zobrazí v pravém postranním sloupci na stránkách pojících se s vaším Facebook účtem. Velmi dobře využitelnou vlastností je, že můžete kombinovat text s obrázkem, a velice konkrétně tak představit produkt či službu. Proto, máte-li vizuálně či funkčně lákavý produkt pro mladé, je pro vás Facebook ideální příležitostí.
Co vám reklama na Facebooku přinese

Prostřednictvím Facebook Ads můžete oslovit skutečně obrovskou masu lidí, ve velmi krátké době. Své návštěvníky nasměrujete přesně tam, kde je potřebujete mít: na váš web, fanouškovskou stránku nebo třeba událost na Facebooku. Máte možnost se soustředit jen na tu část publika, která je vaší cílovou skupinou. Ostatní uživatele můžete ze svého cílení vyloučit. Facebook totiž nabízí skvělou možnost sociodemografického cílení, a to nejen podle věku a pohlaví. Prodáváte-li alkoholické nápoje, jistě vás mrzí omezení pro inzerenty v některých reklamních systémech. Facebook vás neodmítne, musíte pouze z cílení vyloučit uživatele mladší 18 let.
Jak propagace na Facebooku probíhá

Poskytneme vám kompletní servis od vypracování strategie inzerce po vyhodnocení výsledků.

    Vytvoříme pro vás strategii propagace. Společně vybereme vhodný produkt či službu, stanovíme časový plán pro kampaně, doporučíme rozpočet.
    Navrhneme konkrétní podobu reklam. Napíšeme účinné texty, zvolíme vhodné obrázky, cílové stránky i cílovou skupinu.
    Výkon reklamy pro vás budeme průběžně sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat.
    Pro každou kampaň vám předložíme souhrnný report o plnění cílů i o sociodemografii návštěvníků.