Grafický manuál je manuál dodávaný ke corporate identity, určuje firmě jak má využívat své logo, barvy, písma a veškeré ostatní grafické prvky vytvořené grafickým designérem.
Tento produkt již není na skladě
Datum dostupnosti:
Grafický manuál
Společně s logem je grafický manuál základním kamenem firemní dentity. Obsahuje definice jejích jednotlivých částí, např. podoby loga, výběr fontů, specifikaci barevného schématu… Součástí grafického manuálu by měla být i pravidla a doporučení, jak s těmito částmi nakládat (např. určení minimální vzdálenosti loga od dalších objektů apod.).
Bez důkladně zpracovaného grafického manuálu lze jen stěží zachovat ucelenou vizuální prezentaci společnosti. Význam grafického manuálu přitom stoupá s velikostí firmy (čím více lidí, tím těžší je udržet konzistenci). Grafický manuál obvykle vzniká ve spolupráci s vedením firmy a po schválení se stává závazným pro všechny zaměstnance.
Grafický manuál může být předán v tištěné nebo elektronické podobě (nejčastěji obojí).
Corporate identity neboli také firemní identita je styl, kterým se společnost prezentuje svému vnitřnímu i vnějšímu okolí. Corporate identity může obsahovat prvky jako například předmět podnikání, hodnoty společnosti, jejich přístup, případně jiné charakteristické vlastnosti, kterými se společnost vyznačuje.
Při tvorbě corporate identity se využívá korporátní grafický design k docílení jednotného vzhledu pro jeho použití v tiskovinách merkantilních (hlavičkové papíry, vizitky, obálky, složky) i reklamních (letáky, plakáty, prospekty, katalogy nebo inzerce), případně pro jeho užití na www stránkách či jiných internetových mediích. Pravidla pro použití corporate identity bývají obsažena v Grafickém manuálu. Někdy se můžeme setkat se zkrácenou verzí Grafického manuálu a tyto informace obsahuje přímo Logo manuál.
Grafické zpracování loga – logo manuál
Našim cílem při tvorbě loga společnosti nebo produktu je, aby výsledné logo bylo co možná nejjednodušší, protože čím jednodušší logo je, tím lépe je zapamatovatelné a prakticky použitelnější v celém spektru medií (hlavičkové papíry, vizitky, letáky, www stránky, reklamní předměty, označení provozoven nebo vozového parku).
Originalita a osobitý styl, to jsou hlavní kritéria, které si klademe, abychom pro Vás vytvořili jedinečné logo a zpracovali kompletní logo manuál.
Základní logo manuál obsahuje tyto položky:
Barevné logo
Inverzní barevné logo
Logo v odstínech šedé (černé)
Specifikaci barev loga (CMYK, RGB, HEX)
Doporučené písmo k používání