Jak na firemní Facebook prakticky

AComputer

Cílem školení je přinést praktické informace, jak využít marketingové možnosti Facebooku v podobě firemních Stránek a s tím souvisejících možností a činností.

Více informací

3 000 Kč s DPH

3 000 Kč bez DPH

Co se na školení naučíte

  • Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě
  • Jak vypadá český i světový Facebook
  • Jaké nástroje mohou firmy na Facebooku využívat a k čemu slouží
  • Jak vytvořit firemní Stránku, krok po kroku, s řadou praktických tipů
  • Jak firemní Stránku spravovat, plnit a provozovat
  • Jak propojit webové firemní aktivity s aktivitami sociálním
  • Jak podnikat na Facebooku v souladu s pravidly
  • Jak komunikovat (ale také  jak nekomunikovat) na Facebooku
  • Jak měřit úspěšnost působení na Facebooku
  • Řešit krizové situace

Podrobná osnova školení

  • Facebook v číslech ve světě, doma a krátcei porovnání s dalšími sociálnímí sítěmi.
  • Správný marketingový mix, co ještě vedle Facebooku budete potřebovat.
  • Nástroje využitelné pro firemní komunikaci na Facebooku.
  • Jak funguje Facebook, jak vidí uživatel firmy, rozpor mezi tím co potřebujete a co dostanete.
  • Jak uživatelé sociálních sítích "žijí" na sociálních sítích
  • Praktické příklady Facebook Stránek (Pages)
  • Jak funguje Facebook Page (Stránka) coby zásadní firemní nástroj na Facebook
  • Vytvoření Facebook Page krok po kroku včetně všech nastavení vlastností a praktických tipů a triků
  • Jak vytvářet efektivně a správně stavové informace pro Facebook Page
  • EdgeRank, výhody a nevýhody, jak ho lze využít a nedoplatit na něj
  • Měření úspěšnosti aktivit v sociálních sítích, Insights a další možnosti
  • Jak "dostat Stránku mezi lidi", co všechno můžete zkusit (a co musíte zkusit)
  • Propojení firemních webových aktivit a sociálních sítí – RSS, Twitter/Facebook/Web, FBML, sociální prvky, Like/Share
  • Pokročilé využití sociálních funkčností na webu, soutěžích, hrách i aplikacích
  • Řešení krizových situací v komunikaci na sociálních sítích
  • Ochrana značky/investice, jak se vyznat v pravidlech používání a jak bezpečně na Facebooku podnikat
  • Jak na Facebooku pořádat soutěže a vyhovět pravidlům užívání
  • Jak vypadá typický uživatel českého Facebooku?
  • Jak na Facebooku nekomunikovat, příklady kudy ne
  • PŘÍLOHA: Užitečné služby a odkazy


Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.

Účastník školení by měl

  • mít Facebook účet a vědět jak Facebook používat pro osobní využití,
  • mít základní vědomosti o tom jak se tvoří webové stránky a jak funguje internet (základy HTML výhodou).