Komunikovat ve 140 znacích je umění, jehož zvládnutí vám může přinést nové formy komunikace a marketingu nikoliv na masy, ale na dobře uchopitelnou cílovou skupinu. Twitter může být dobrý pomocník, ale je nutné vědět, jak ho zvládnout a využít.
Tento produkt již není na skladě
Datum dostupnosti:
Co se na školení naučíte
Podrobná osnova školení
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.
Marketingové a komunikační dovednosti a zkušenosti, schopnost používat počítač a Internet, bez zvláštních technických znalostí (založení vlastního osobního účtu na Twitteru a jeho několikatýdenní používání není pro absolvování kurzu podmínkou, ale může být velkou výhodou).
RECENZE
Školení Twitter pro firmy je určitě užitečné pro firmy, které přemýšlejí, že začnou s Twitterem a moc o něm neví. Jelikož v Čechách není tato sociální síť tak častá, myslím, že školení pana Dočekala dává jednoduchý a názorný přehled, jak tuto síť používat a co s ní vlastně dělat.
Školení mi určitě hodně pomohlo a doplnilo potřebné nedostatky. Doporučuji jej i lidem, kteří touží po všeobecném rozhledu ve světe sociálních sítí, jelikož školení obsahuje také různé srovnávací statistiky.