Nastavení Google Analytics
Měřicí systém Google Analytics nabízí spoustu možností a statistik, při jejichž vhodném nastavení získáte pro své rozhodování cenné a nezastupitelné informace. Naše dlouhodobé zkušenosti ukazují, že drtivá většina webů má měření chybně nastavené, a provozovatelé využívají z potenciálu Google Analytics jen nepatrný zlomek . Nebo hůře, vyhodnocují nesprávná data.
Při nastavení Google Analytics vám doporučíme nasadit upravený H1.cz kód. pomůžeme vám měření nastavit správně tak, abyste ze svých dat vytěžili co nejvíce:
Založíme nový Analytics účet, pokud jej už máte, provedeme jeho důkladnou revizi.
Přizpůsobíme konfiguraci Analytics specifikům vašeho webu i vašim zvláštním potřebám.
Zajistíme detailní nastavení vašeho měření, aby vám poskytovalo co nejvěrnější data pro vaše rozhodování.
Přizpůsobíme měření českému prostředí - zajistíme sledování všech důležitých českých fulltextových a zbožových vyhledávačů, lepší evidenci návštěvníků z českých katalogů apod.
Nastavíme sledování objednávek a dalších důležitých a zajímavých událostí na vašem webu.
Zašleme instrukce developerům, jak měření nasadit na web. Odpovídáme na jeho případné otázky.
Odfiltrujeme přístupy klienta a agentur, které se mu o web starají, aby nedocházelo ke zkreslování statistik.
Jakmile developer kódy nasadí, zpětně zkontrolujeme všechny provedené úpravy.
V rámci ceny implementace poskytneme klientovi základní návod pro sledování reklamních kampaní (používání UTM parametrů pro odlišení jednotlivých kampaní).
V závěrečné zprávě vám poskytneme informace o provedených nastaveních a zaměříme vaši pozornost na základní oblasti, které je vhodné ve vašem případě sledovat.
V čem je H1.cz kód jiný?
Při založení účtu v Google Analytics Google nabízí standardní měřící kód, který je vhodný zejména pro anglicky mluvící země a na globální trh. Proto H1.cz upravila měřící kód pro české a slovenské prostředí. Hlavním přínosem našeho měřícího kódu je jeho přizpůsobení lokálnímu prostředí. Zejména se jedná o tyto úpravy:
Definuje všechny důležité české, slovenské i světové fulltextové vyhledávače - v základním nastavení jsou menší lokální vyhledavače měřeny jako odkazující stránky a není tedy možné zjistit, z jakého klíčového slova se návštěvník na web proklikl.
Definuje zbožové vyhledávače - podobně jako fulltextové vyhledávače, i zde Google Analytics standardně měří zbožové vyhledávače jako odkazující stránky bez informace o klíčovém slovu.
Dokáže měřit se stejným kódem subdomény a hlavní doménu do jednoho profilu
Pro koho je služba vhodná
Správné nastavení měřicího systému je nutnou podmínkou pro jeho efektivní využívání u všech typů webů:
e-commerce projekty - e-shopy, rezervační systémy...
obsahové weby - firemní weby, informační a zpravodajské servery...
Co budeme potřebovat
Pokud již máte založený svůj Google Analytics účet, požádáme vás o přidělení administrátorského přístupu. Také vám zašleme vstupní dotazník, pomocí kterého od vás získáme všechny nezbytné informace.
Způsob objednání a cena
Komplexní nastavení Google Analytics si můžete objednat formulářem na konci stránky. Celé nastavení provedeme do 10 pracovních dní od zaplacení zálohové faktury a obdržení všech vstupních podkladů. Součástí služby je i zpětná kontrola správnosti měření po dalších 1-2 týdnech.