Chcete pro svůj byznys využit mobilní web, responsivní web nebo mobilní aplikaci? Pomůžeme vám se správně rozhodnout!
Tento produkt již není na skladě
Datum dostupnosti:
Co se na školení naučíte
Proč vůbec řešit uživatele mobilních zařízení.
Jak přistupovat k návrhu a správě obsahu pro mobilní digitální produkty.
Omezení a příležitosti různých způsobů, jak se dostat na mobilní zařízení: klasický web + mobilní verze webu, responsivní web, mobilní aplikace.
Konvergence, tzv. cross-channel - jak může váš produkt fungovat na více zařízeních.
Pochopíte, že mobile je příležitost a ne omezení.
Podrobná osnova školení
Proč se chtít dostat na mobilní zařízení
Mobile je příležitost, ne omezení
Různé způsoby, jak se dostat na mobilní zařízení
Návrh, tvorba a správa obsahu pro mobilní zařízení
Konvergence / cross-channel experience, aneb vytvoření ekosystému kolem vašeho produktu
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: majitele, provozovatele webů a marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web nebo online strategii.
Pro absolvování školení je vhodné mít základní vědomosti o online marketingu:
Získávání návštěvníků a konverze na zákazníky
Vyhodnocování webu (např. webová analytika)
Správa klasického webu
Doba školení: 4 hodiny
NAPSALI O NÁS:
Se školením jsem spokojen. Dozvěděl jsem se nové informace a rozšířil si své obzory.
Školení přesně postihlo aktuální potřeby naší společnosti pramenící z rychlého nárůstu prohlížení si našich webů či newsletterů z mobilních telefonů a tabletů. 25% ztrátu návštěvníků stránek eShopu neoptimalizovaných preferenčně pro tablety vnímám jako alarmující a jsem rád, že bylo školení vedeno jak profesionálně, tak se zaměřením na přesně vyčíslitelný užitek.