Analýza klíčových slov je základním kamenem jakékoli marketingové aktivity na internetu. Během tohoto workshopu si prakticky vyzkoušíte, jak ji vytvořit přímo na míru vašeho byznysu.
Komu je workshop určen
majitele menších firem, kteří sami spravují svůj web,
informační architekty a vedoucí webových projektů,
pracovníky marketingu a public relations,
webové copywritery a editory obsahu,
správce webů
SEO konzultanty a linkbuildery.
Co se na školení naučíte
Jak a kde nalézt klíčová slova relevantní pro váš obor
Jak je třídit, analyzovat a vybrat ta nejvhodnější
Jak posuzovat jejich konkurenčnost a tím odhalit vaše nejsilnější protivníky
Kdo je vaše cílová skupina a jak se na internetu chová
Jak správně vytvořit strukturu webu
Jak výsledky analýzy implementovat
Na základě tohoto workshopu se naučíte jak získat kompletní analýzu klíčových slov přímo pro svůj web. Lépe poznáte své zákazníky a budete schopni své náklady na propagaci rozložit efektivněji.
Doporučení lektora workshopu: Mít přístup do Google Analytics a Google Webmaster Tools pro váš web. Bude se také hodit nainstalovaný Excel (Open Office, Google Docs), účet u programu Collabim a stažený a instalovaný Google Refine.