Workshop: Analýza klíčových slov

AComputer

1 000 Kč s DPH

1 000 Kč bez DPH

Analýza klíčových slov je základním kamenem jakékoli marketingové aktivity na internetu. Během tohoto workshopu si prakticky vyzkoušíte, jak ji vytvořit přímo na míru vašeho byznysu.
Komu je workshop určen

    majitele menších firem, kteří sami spravují svůj web,
    informační architekty a vedoucí webových projektů,
    pracovníky marketingu a public relations,
    webové copywritery a editory obsahu,
    správce webů
    SEO konzultanty a linkbuildery.

Co se na školení naučíte

    Jak a kde nalézt klíčová slova relevantní pro váš obor
    Jak je třídit, analyzovat a vybrat ta nejvhodnější
    Jak posuzovat jejich konkurenčnost a tím odhalit vaše nejsilnější protivníky
    Kdo je vaše cílová skupina a jak se na internetu chová
    Jak správně vytvořit strukturu webu
    Jak výsledky analýzy implementovat

Na základě tohoto workshopu se naučíte jak získat kompletní analýzu klíčových slov přímo pro svůj web. Lépe poznáte své zákazníky a budete schopni své náklady na propagaci rozložit efektivněji.

Doporučení lektora workshopu: Mít přístup do Google Analytics a Google Webmaster Tools pro váš web. Bude se také hodit nainstalovaný Excel (Open Office, Google Docs), účet u programu Collabim a stažený a instalovaný Google Refine.