Google AdWords vám pomůže oslovit nové zákazníky pomocí vaší cíleně zobrazované grafické nebo textové reklamy v obsahové síti. Jedná se o klasické PPC kampaně, takže platíte pouze za reálná kliknutí na vaši reklamu. Pokud si systém propojíte správně, bude váš e-shop informace o objednávkách a registracích posílat do Google AdWords automaticky.
242 Kč s DPH
Remarketing patří mezi PPC reklamy a cílí pouze na ty uživatele, kteří sice váš e-shop navštívili, ale nic si nekoupili, ani se nezaregistrovali. Tuto formu reklamy nabízí služba Google, ale remarketing jako takový funguje na jakékoli stránce v obsahové síti.
242 Kč s DPH
Nástroj Google Tag Manager (GTM) umožňuje vkládat měřící kódy prostřednictvím webového rozhraní GTM, díky čemuž odpadá nutnost zaměstnávat nasazováním měřících kódů programátory.
242 Kč s DPH
Sklik retargeting patří mezi remarketingové služby. Poskytuje možnost reklamy cílené na uživatele, kteří již stránky vašeho e-shopu navštívili a něco konkrétního si na nich prohlédli.
242 Kč s DPH