Statistiky a PPC systémy
PPC reklama v systémech Sklik a AdWords vám pomůže získat návštěvníky a podpořit značku. Pracujeme jak s textovou, tak s bannerovou formou reklamy a to ve vyhledávačích i v obsahové síti.
1 210 Kč

Budeme pro váš e-shop spravovat PPC kampaně.

1 210 Kč s DPH

242 Kč

Google AdWords vám pomůže oslovit nové zákazníky pomocí vaší cíleně zobrazované grafické nebo textové reklamy v obsahové síti. Jedná se o klasické PPC kampaně, takže platíte pouze za reálná kliknutí na vaši reklamu. Pokud si systém propojíte správně, bude váš e-shop informace o objednávkách a registracích posílat do Google AdWords automaticky.

242 Kč s DPH

242 Kč

Remarketing patří mezi PPC reklamy a cílí pouze na ty uživatele, kteří sice váš e-shop navštívili, ale nic si nekoupili, ani se nezaregistrovali. Tuto formu reklamy nabízí služba Google, ale remarketing jako takový funguje na jakékoli stránce v obsahové síti.

242 Kč s DPH

242 Kč

Nástroj Google Tag Manager (GTM) umožňuje vkládat měřící kódy prostřednictvím webového rozhraní GTM, díky čemuž odpadá nutnost zaměstnávat nasazováním měřících kódů programátory.

242 Kč s DPH

242 Kč

Sklik je český reklamní systém, který provozuje služba Seznam.cz. Jedná se o klasickou PPC reklamu, takže platíte jen za přímý proklik na vaši reklamu, nikoli za pouhé zobrazování vaší reklamy v obsahové síti Seznamu.

242 Kč s DPH

242 Kč

Sklik retargeting patří mezi remarketingové služby. Poskytuje možnost reklamy cílené na uživatele, kteří již stránky vašeho e-shopu navštívili a něco konkrétního si na  nich prohlédli.

242 Kč s DPH

242 Kč

Návštěvnost sledované stránky můžete měřit také pomocí TopListu.

242 Kč s DPH