Školení SEO pro marketéry a vedoucí projektů

AComputer

 

Jednodenní školení optimalizace pro vyhledávače (SEO) je určeno majitelům menších firem, pracovníkům marketingu a vedoucím webových projektů. Získáte znalosti o tom, jak vyhledávače pracují, naučíte se analyzovat vaši počáteční situaci, navrhovat a provozovat web tak, aby vám přinesl co nejvíce zákazníků z vyhledávačů s co nejnižšími náklady. Pokud zadáváte optimalizaci webu specializované agentuře, pomohou vám znalosti nabyté na školení vybrat nejlepší nabídku.

Komu je školení určeno

Školení je především určeno všem, kteří zodpovídají za marketing firemního či jiného komerčního webu, tedy zejména pro:

    majitele menších firem, kteří zadávají požadavky na svůj web dodavatelům,
    kreativní ředitele webdesignérských studií a reklamních či komunikačních agentur,
    informační architekty a vedoucí webových projektů,
    pracovníky marketingu a public relations,
    webové copywritery,
    SEO konzultanty a linkbuildery.

Poznatky ze školení využijí samozřejmě i provozovatelé nekomerčních projektů, např. informačních webů státní správy, osobních blogů, webů nadací nebo společenských organizací apod. Pracovníkům, kteří zajišťují výhradně technickou realizaci webu, doporučujeme spíše naše Školení SEO pro webmastery.

K účasti na školení nepotřebujete žádné specifické vstupní znalosti či vzdělání. Školení SEO pro marketéry se vhodně doplňuje se školením budování zpětných odkazů.
Co se na školení naučíte

Školení je rozděleno do několika hlavních tematických okruhů:

    Co je to SEO, jaké má výhody a nevýhody ve srovnání s dalšími formami internetového marketingu.
    Jak vyhledávače fungují - jaké jsou významné vyhledávače, jak vyhledávač pracuje.
    Cíle a strategie SEO - na jaké cíle se zaměřit, jakou strategii volit, jak provést průzkum poptávky a konkurence ve vyhledávačích.
    Obsah webu - proč je důležitá analýza klíčových slov a jak se provádí, jaký obsah na webu považují vyhledávače za zajímavý.
    Informační architektura webu - jak navrhnout optimální strukturu webu a jeho navigace.
    Vyhodnocení úspěšnosti SEO - jaké zvolit metriky, jak je měřit a vyhodnocovat výsledky.