Komu je kurz určen
Kurz je pořádán pro marketingové specialisty, projektové manažery i webmastery, kteří při své práci potřebují pokročilé vyhodnocování návštěvnosti, efektivity kampaní i webu obecně.
Kurz přímo navazuje na školení Google Analytics I a předpokládá znalost jeho témat a okruhů. Je určen pro pokročilejší uživatele, kteří již s Google Analytics běžně pracují a chtějí se dozvědět více o webové analytics obecně, naučit se pokročilé praktické postupy jak v rámci Google Analytics, tak i s využitím dalších užitečných nástrojů.
Kurz je právě pro vás, pokud:
běžně používáte Google Analytics, orientujete se v jejich rozhraních a reportech,
znáte pojmy návštěva, návštěvník, délka a hloubka návštěvy, bounce rate, konverzní poměr,
víte, jaký je rozdíl mezi návštěvou a návštěvníkem, mezi konverzí a transakcí,
umíte tagovat kampaně pomocí utm_ parametrů a víte, co je medium, zdroj nebo kampaň.
Vedle tohoto školení nabízíme také Google Analytics pro začátečníky.
Co se naučíte
Kurz vás podrobně seznámí s principy webové analytiky v širších souvislostech. Seznámíte se nejen s pokročilejšími možnostmi bezplatného měřicho nástroje Google Analytics, ale i dalšími analytickými nástroji a vztahy mezi nimi. Naučíte se praktické postupy při běžné práci se statistikami.
Na školení se naučíte: