Kurz Google Analytics II.

AComputer

1 000 Kč s DPH

1 000 Kč bez DPH

Komu je kurz určen

Kurz je pořádán pro marketingové specialisty, projektové manažery i webmastery, kteří při své práci potřebují pokročilé vyhodnocování návštěvnosti, efektivity kampaní i webu obecně.

Kurz přímo navazuje na školení Google Analytics I a předpokládá znalost jeho témat a okruhů. Je určen pro pokročilejší uživatele, kteří již s Google Analytics běžně pracují a chtějí se dozvědět více o webové analytics obecně, naučit se pokročilé praktické postupy jak v rámci Google Analytics, tak i s využitím dalších užitečných nástrojů.
Kurz je právě pro vás, pokud:

    běžně používáte Google Analytics, orientujete se v jejich rozhraních a reportech,
    znáte pojmy návštěva, návštěvník, délka a hloubka návštěvy, bounce rate, konverzní poměr,
    víte, jaký je rozdíl mezi návštěvou a návštěvníkem, mezi konverzí a transakcí,
    umíte tagovat kampaně pomocí utm_ parametrů a víte, co je medium, zdroj nebo kampaň.

Vedle tohoto školení nabízíme také Google Analytics pro začátečníky.
Co se naučíte

Kurz vás podrobně seznámí s principy webové analytiky v širších souvislostech. Seznámíte se nejen s pokročilejšími možnostmi bezplatného měřicho nástroje Google Analytics, ale i dalšími analytickými nástroji a vztahy mezi nimi. Naučíte se praktické postupy při běžné práci se statistikami.
Na školení se naučíte:

  •     navrhnout správnou strategii rozložení účtů a profilů,
  •     pracovat se pokročilejšími reporty a funkcemi Google Analytics,
  •     používat základní filtry, segmentaci, vlastní reporty, interní vyhledávání, sledování událostí,
  •     sledovat složitější případy různých cílů a nákupních košíků,
  •     vyvarovat se problémů, které ztěžují vyhodnocování reklamích kampaní,
  •     kombinovat údaje z dalších nástrojů, jako jsou třeba PPC systémy,
  •     najít chyby na webu s pomocí clickheat map, mouse trackingu, session recordingu,
  •     využívat multivariantní a A/B testování,
  •     a mnoho dalšího.