Google Remarketing

AComputer

Remarketing patří mezi PPC reklamy a cílí pouze na ty uživatele, kteří sice váš e-shop navštívili, ale nic si nekoupili, ani se nezaregistrovali. Tuto formu reklamy nabízí služba Google, ale remarketing jako takový funguje na jakékoli stránce v obsahové síti.

Více informací

242 Kč s DPH

200 Kč bez DPH

Lidi, kteří již vaši stránku návštívili, oslovte prostřednictvím Google kampaně. Reklamy se jim budou zobrazovat nejen při procházení obsahové sítě Google, ale také při vyhledávání pojmů, které nějak souvisí s vašimi produkty. Nastavíme Google remarketing a předvedeme, jak to funguje.

Remarketingové aktivity se zaměřují na uživatele, kteří již daný e-shop navštívili. Jejich cílem je nalákat takové návštěvníky zpět do e-shopu a přesvědčit je k nákupu. Největšími remarketingovými tahouny jsou systémy společností Google, Sklik a Facebook. Zatímco v případě Googlu a Skliku se jedná o klasické PPC kampaně v obsahové síti obou firem, Facebook k propagaci nabízí navíc uživatelsky přívětivou sociální komunitu, takže žádná reklama se vlastně netváří ani tak jako reklama, jako spíše přátelská nabídka něčeho báječného.