Remarketing patří mezi PPC reklamy a cílí pouze na ty uživatele, kteří sice váš e-shop navštívili, ale nic si nekoupili, ani se nezaregistrovali. Tuto formu reklamy nabízí služba Google, ale remarketing jako takový funguje na jakékoli stránce v obsahové síti.
Tento produkt již není na skladě
Datum dostupnosti:
Lidi, kteří již vaši stránku návštívili, oslovte prostřednictvím Google kampaně. Reklamy se jim budou zobrazovat nejen při procházení obsahové sítě Google, ale také při vyhledávání pojmů, které nějak souvisí s vašimi produkty. Nastavíme Google remarketing a předvedeme, jak to funguje.
Remarketingové aktivity se zaměřují na uživatele, kteří již daný e-shop navštívili. Jejich cílem je nalákat takové návštěvníky zpět do e-shopu a přesvědčit je k nákupu. Největšími remarketingovými tahouny jsou systémy společností Google, Sklik a Facebook. Zatímco v případě Googlu a Skliku se jedná o klasické PPC kampaně v obsahové síti obou firem, Facebook k propagaci nabízí navíc uživatelsky přívětivou sociální komunitu, takže žádná reklama se vlastně netváří ani tak jako reklama, jako spíše přátelská nabídka něčeho báječného.