Školení emočního designu

AComputer

Dobrý design není jen přístupný a použitelný.
Cíleně pracuje s emocemi uživatelů – umí zaujmout, potěšit, pobavit, pomoci, a také prodat.

Více informací

2 000 Kč s DPH

2 000 Kč bez DPH

Co se na školení naučíte

  • Využít emoce jako přesvědčovací nástroj
  • Zaujmout a přitáhnout pozornost
  • Pobavit a potěšit
  • Stanovit strategii pro emoční design
  • Zjistit, jaké emoce váš design vyvolává

Všechny poznatky uvidíte na konkrétních příkladech a dostanete tipy na další zdroje a literaturu.

Podrobná osnova školení

  • Principy fungování lidského mozku
  • starý, střední a nový mozek
  • Hlavní metody působení na emoce
  • Sociální validace
  • Paradox volby
  • Dluh
  • Sex, jídlo, nebezpečí
  • Jezinky
  • Nedostatek
  • Podobnost a atraktivita
  • Obava ze ztráty
  • Měření a sledování emocí
  • objektivní i subjektivní metody (oční kamera, EEG, výraz obličeje, dotazníky)
  • Strategie emočního designu
  • jak stanovit a definovat emoce, které chcete v uživatelích vzbuzovat

 Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: UX designery, marketingové pracovníky, majitele menších firem a e-shopů.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

Doba školení: 4 hodiny

NAPSALI O NÁS:

Školení emočního designu se mi velice líbilo především díky názorným příkladům a možnostem využití v praxi. Doporučoval bych ho každému navštívit, před tím než začne tvořit nějaký web.

Školení bylo velmi zajímavé. Jsem přesvědčena o stoupající důležitosti UX a designu, který dokáže vhodně evokovat ty správné emoce.